2015. május 8., péntek

DIY #1 - Befőttesüvegből egyszerű ajándék









Sziasztok! Sokat tanakodtam legyen e ma bejegyzés vagy ne, láttam, hogy eléggé sokan érdeklődtök a blog után, ezért jutottam arra, hogy megcsinálom nektek ezt a kis bejegyzést.
Nos lássuk is! Mint látjátok, a címből is kiderül, hogy mi is kell:
  1.  befőttesüveg 
  2. tempera
  3. papír
  4. olló/selejtvágó
  5. gyertya
  6. ecset
  7. víz
  8. ragasztó
A befőttesüveg tetejét szedjük le, és fessük be a nekünk tetsző színnel.






Ha ez kész hagyjuk megszáradni.
A lapunkra rajzoljunk két darab szívet, majd vágjuk ki. Én ezt egy nagyon régi könyvből téptem ki, aminek már így is hiányosak voltak a lapjai.
                                      



                 A lapocskánk aljáról vágjuk le a tetejét, így még az üvegből sem fog kilógni.




 Ha levágtuk pontosan bele fog illeszkedni. Az üveg tetején dátum van, ezért ezt el kell takarnunk hisz nem lenne szép így az ajándékunk.

         
És végül az elkészült ajándék:


Remélem tetszett ez a bejegyzés, írjatok komenteket esetleg, hogy mit szeretnétek, hogy elkészítsek. Pipáljatok, hogy hasznosnak találtátok e ezt a bejegyzést. Köszönöm, hogy elolvastátok.


Victoria, xx.

                                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése